Reese Witherspoon: Whiskey in a Teacup

Když někdo označí ženu za "Whiskey in a Teacup", znamená to, že je navenek nevinně elegantní jako šálek na čaj, ale uvnitř silná a divoká. Myslím, že o Reese Witherspoon tohle platí dvojnásob, takže považuju název její autorské knížky za přiléhavý. Titul Whiskey in a Teacup je určený především fanouškům této herečky a já osobně ho považuju za ideální volbu do víru letních dnů. Text má pozitivní nádech, a protože se v něm Reese vrací do svého jižanského dětství, je i prohřátý sluncem a prolívaný osvěžujícími koktejly. :-)

Whiskey in a Teacup

Reese Witherspoon

Nejsem typ člověka, který by běžně vzhlížel k hollywoodským hvězdám. Přesto mezi nimi mám své oblíbence a Reese je jednou z nich. Jednak podává skutečně perfektní herecký výkon - není to jen Pravá blondýnka (i když i téhle role se zhostila se vší grácií), ale také jde o silnou osobnost. Sálá z ní obrovská energie, je akční, inteligentní, uvědomělá a i po třech dětech vypadá více než skvěle. :-)

Whiskey in a Teacup...

... je pak takový lifestylový průvodce hereččiným světem. Reese píše o svých kořenech, o tom, jak vnímá svůj domov, jaký styl bydlení upřednostňuje. Nebo popisuje organizaci vlastních večírků (v téhle kapitole mě překvapilo, jak moc bere párty u sebe doma vážně a kolik je toho schopna obětovat jejich přípravě). Reese dále odhaluje své tradiční . Líčí, jak tráví různé svátky (Velikonoce, Vánoce, Halloween...) a v neposlední řadě pak do knížky umísťuje poměrně dost návodů na přípravu svých oblíbených jídel.

Reesina kuchyně

Receptů v knížce najdete bezmála padesát; Cowboy Cookies ("Kovbojské" sušenky), Tutti-Frutti Ice Cream (zmrzlina s příchutí Tutti frutti), Dorotheas Brined-and-Battered Fried Chicken (smažené kuře podle babičky Dorothey), Strawberry Fields Salad (jahodový salát)... Když jsem si pochutiny po očku prohlížela, lákalo mě snad úplně všechno. Krásný food styling. :-) Musím však varovat - některé z pochutin obsahují z našeho pohledu celkem drahé ingredience (krevety, krabí maso, makadamové ořechy, čedar...) a napodobení Reesiny kuchyně proto není zrovna levnou záležitostí. Ale pokud byste se chtěli vydat na její chuťovou vlnu, tak nakonec - proč ne?

Růžová makaronka v knihovně

Po vizuální stránce je publikace velmi dobře provedená. Kvalitní papír, pevná vazba, stylově kniha odpovídá vkusu autorky a fotky jsou také vyvedené. Nejen, že to Reese naprosto všude sekne (jak jinak, je to profesionálka), ale i kompozičně je to radost pro oko. :-)

Příjemné a pozitivní čtení

Při čtení Whiskey in a Teacup jsem se přistihla, že se usmívám. Bylo to prostě milé a z knížky jsem cítila přesně tu energii, na kterou jsem u Reese zvyklá. Nicméně si myslím, že tímto způsobem knížka potěší hlavně hereččiny skalní fandy a jestliže mezi ně nepatříte, publikaci bych vám asi nedoporučila. Abyste si text skutečně užili, musíte prostě jeho autorku žrát. :-D

A já? Já si asi jdu pustit nějaký její film. :-)

Whiskey in a Teacup

Whiskey in a Teacup - kniha